یاراسرویس

یاراسرویس تعمیرگاه لوازم خانگی


مجموعه یاراسرویس با سابقه درخشان در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و با تکیه بر دانش فنی مجرب ترین متخصصین این امر و همچنین با به کارگیری به روزترین تکنولوژی ها اقدام به تعمیر لوازم خانگی مخاطبان خود می نماید . یاراسرویس سالیان سال است که در کنار نام های آشنا ایستاده و همچون گذشته یکی از درخشان ترین مراجع برای خدمات پس از فروش برندهایی همچون تفال ، دلونگی ، فلر ، پارس خزر ، پاناسونیک ، بوش و بسیاری دیگر بوده و هست . یاراسرویس مرجع رسمی خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی حوزه تخصصی خود را تعمیر ماکروفر ، تعمیر جاروبرقی ، تعمیر قهوه جوش یا قهوه ساز ، تعمیر بخار شور ، تعمیر چرخ گوشت ، تعمیر اتوبرقی ، تعمیر توستر ، تعمیر پلوپر ، تعمیر آبمیوه گیری ، تعمیر مخلوط کن ، تعمیر همزن برقی ، تعمیر آسیاب برقی ، تعمیر سشوار ، تعمیر بخاری برقی به معنای دیگر بصورت تخصصی رو لوازم خانگی کوچک فعالیت می نماید ؛ البته یاراسرویس این مژده را به مشترکین خود می دهد که با راه اندازی بخش ویژه ای مختص به لوازم خانگی بزرگتر همچون یخچال و فریزر ، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی از این پس در این حوزه نیز آماده خدمت رسانی است .



از این پس با شماره گیری 02122742340 می توانید در خواست سرویس حمل و نقل ویژه یاراسرویس را بدهید تا سرویس ما در محل حاضر شود و لوازم خانگی کوچک شما را از شما دریافت نماید ، سپس بعد از تحویل رسید دریافت کالا به مشتریان دستگاه را به مرکز آورده و پس از تعمیر درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد ، در ضمن خدمات یاراسرویس 6 ماه ضمانت بی قید و شرط دارد.
همچنین با شماره گیری همین شماره ( 02122742340 ) می توانید درخواست سرویس کار برای تعمیرات لوازم خانگی بزرگ تر که قابلیت جابجایی ندارند همچون یخچال و فریزر ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و ... نمایید ؛ پس از تماس سرویس کاران یاراسرویس در محل شما حاضر خواهند شد و بعد از بررسی و عیب یابی لوازم خانگی مد نظر ، برآورد هزینه می نمایند و در صورت تمایل اقدام به تعمیر می نمایند که این نوع تعمیرات یاراسرویس نیز شامل ضمانت و گارانتی 6 ماهه می شود .



فروشگاه یاراسرویس 

همچنین فروشگاه یاراسرویس برای سهولت حال شما کاربران و یاوران همیشگی به تازگی راه اندازی شده تا بتوانید با خرید لوازم یدکی اصلی و اورجینال با خیالی آسوده اقدام به تعمیر یا جایگزینی لوازم مصرفی فرسوده یا از کار افتاده خود نمایید ، تمامی محصولات فروشگاه یاراسرویس ضمانت اصالت کالا را داراست و شما عزیز می توانید پس از خرید و دریافت این محصولات در صورت بروز هرگونه مشکلی به مدت یک هفته محصول را تعویض نمایید . فروشگاه یاراسرویس نقطه عطفی برای مجموعه ما بوده و قدمی رو به جلو برای این مجموعه فعال در حوزه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی است ، با استفاده از این بخش تازه تاسیس ما لذت یک خرید ساده و مطمئن از یک فروشگاه ایرانی را بچشید و بدانید یاراسرویس همیشه همچون 30 سال گذشته به روزتر از سایرین درکنار شماست .





در ضمن شما کاربران گرامی می توانید با رجوع به بانک مقالات یاراسرویس به مشاهده و یا مطالعه مطالب بسیار مفید و کاربردی در حوزه تعمیر لوازم خانگی یا نگهداری لوازم خانگی بصورت حرفه ای مانع از آسیب دیدن دستگاه های خود شوید یا در حد امکان اقدام به تعویض قطعات غیرتخصصی نمایید ، رجوع ، مطالعه و یا مشاهده این بخش سایت موجب کاهش هزینه های اولیه و بخصوص ثانویه شما خواهد شد ، این بخش مجموعه یاراسرویس هر هفته به روز خواهد شد و پیشنهاد ما به شما عزیزان همیشگی این است که بصورت هفتگی این بخش را مطالعه نمایید ، همچنین شما کاربران وفادار می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل خود در باکس پایین در باشگاه مقالات و ویدئوهای آموزشی یاراسرویس مشترک شوید تا این مقالات و ویدئوهای کاربردی را در اینباکس ایمیل آدرس خود مشاهده نمایید .


یاراسرویس مرجع رسمی تعمیرات لوازم خانگی ، فروشگاه تخصصی لوازم یدکی لوازم خانگی و بانک مقالات و رسانه های آموزشی حوزه تعمیر و نگهداری لوازم خانگی به خود می بالد که بیش از 30 سال در کنار شما بوده است 

نظرات